تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه جام شهدای آتش نشان در قرچک

اولین دوره مسابقات کشوری کشتی باچوخه جام شهدای آتش نشان صبح امروز با حضور قهرمانان و پهلوانان ورزشی این رشته ومیزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک برگزار شد.

خبرگزاری بسیج: مسابقات کشتی  سبک خراسانی چوخه ،زیر نظر انجمن  کشتی چوخه کشور برگزار شده  و مورد استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان و مسئولین قرار گرفت. 

 همچنین طبق هماهنگی های انجام شده فینال این مسابقات به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش شد.

 گفتنی است چوخه کاران از روز پنجشنبه دوازدهم اسفند در ورزشگاه  شهدا هفتم تير شهرستان قرچک اسکان داشته و

تعداد ۱۱۰ کشتی گیر در قالب تیم های شهرستان های بجنورد،قوچان،مشهد،ملارد،پاکدشت،قرچک،اصفهان،شیراز،نیشابور و سبزوار در این دوره از رقابت ها به مصاف هم رفتند.

نتايج تيمى  اين مسابقات  نیزبه شرخ ذيل مى باشد ؛

مقام اول :شهرستان قرچک 

مقام دوم : شهرستان چناران 

مقام سوم: شهرستان قوچان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه جام شهدای آتش نشان در قرچک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..