تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار/ به بهانه اولین بازی سر رایان گیگز برای شیاطین سرخ

در چنین روزی در سال 1991 رایان گیگز اولین بازی خود برای منچستریونایتد را انجام داد.
به گزارش کاپ، پس از گذشت چیزی نزدیک به 25 سال از اولین بازی مرد ولزی برای شیاطین سرخ نگاهی می اندازیم به دست آورد های او. رایان گیگز در زمان حضور خود در منچستریونایتد موفق به کسب 13 عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد. او 4 قهرمانی در جام حذفی، 4 قهرمانی در جام اتحادیه و 9 قهرمانی در جام خیریه را در کارنامه دارد.
از جام های اروپایی گیگز می توان به 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 1 قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، 1 قهرمانی در جام بین قاره ای جهان و 1 قهرمانی در جام باشگاه های جهان اشاره کرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار/ به بهانه اولین بازی سر رایان گیگز برای شیاطین سرخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..