تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نذر 10 میلیون تومانی برای غلبه آزمون بر زلاتان

نذر 10 میلیون تومانی برای غلبه آزمون بر زلاتان به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،با توجه به این که این روزها زلاتان ابراهیمویچ عملکرد خیره کننده ای در منچستریونایتد دارد وغیر قابل مهار است وتیم روستوف که سردار آزمون مسی ایرانی را در اختیار دارد  در رقابت های لیگ اروپا باید به مصاف شیاطین سرخ ومهاجم سوئدی آماده این تیم برود هواداران این تیم روسی در اقدامی جالب 170 هزار روبل اعانه جمع کردند.

براساس این گزارش رقم 170 هزار روبل معادل 2750 یورو یا 2900 دلار وبا توجه به نرخ دلار بازار ازاد که 3750 تومان می باشد ده میلیون وهفتصد وپنجاه هزار تومان است.

هواداران تیم روستوف اعلام کردند هر حمایتی که از این تیم روسی برای صعود به جمع 16 تیم لیگ اروپا باشد انجام خواهند داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نذر 10 میلیون تومانی برای غلبه آزمون بر زلاتان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..