تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارلمان اروپا لغو روادید اتباع آمریکایی را رد کرد

پارلمان اروپا در نشستی به رد قانون لغو روادید برای اتباع آمریکایی رای داد.

به گزارش مهر، پارلمان اروپا قانون لغو روادید برای اتباع آمریکایی را رد کرد. براساس اعلام مرکز خبری در پارلمان اروپا بزودی شهروندان آمریکایی برای بازدید از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیاز به صدور روادید خواهند داشت. 

گفتنی است اتباع آمریکایی برای مدت طولانی نزدیک به ۹۰ سال نیازی به دریافت ویزا برای سفر به اروپا نداشتند.

در عین حال آمریکا، استرالیا و کانادا همچنان از پنج کشور عضو اتحادیه اروپا شامل بلغارستان، کرواسی، قبرس، لهستان و رومانی برای ورود به کشورشان ویزا می‌خواهند.

پارلمان اروپا همچنین هفته گذشته اعلام کرد که علاوه بر اوکراین قرار است طرح  لغو روادید برای کشورهای بلاروس، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، مولداوی و گرجستان نیز به اجرا در بیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارلمان اروپا لغو روادید اتباع آمریکایی را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..