تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وال استریت ژورنال: پسر ترامپ برای یک ماموریت 50 هزار دلار دریافت کرد

نشریه وال استریت ژورنال فاش کرد دونالد ترامپ جونیور پسر رییس جمهوری آمریکا در جریان کمپین های انتخاباتی پدرش برای گفت وگو با مبلغان سیاست های روسیه به فرانسه سفر و برای این ماموریت 50 هزار دلار دستمزد دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، نشریه وال استریت ژورنال روز جمعه فاش کرد: دونالد ترامپ جونیور پسر بزرگتر ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی پدرش برای شرکت درنشستی که از طرف یک گروه از طرفداران سیاست های روسیه در پاریس برگزار شده بود به فرانسه سفر و با این گروه دیدار و گفت وگو کرده است.

این نشریه نوشته است که کمپین انخاباتی ترامپ به خاطر این ماموریت به پسر رییس جمهوری آمریکا مبلغ 50 هزار دلار پول پرداخت کرده است.

برهمین اساس، نشست مورد نظر از سوی مرکزی به نام مرکز امور سیاسی و خارجی که تبلیغ و اشاعه سیاست های دولت روسیه و از جمله کمپین برای خاتمه بخشیدن به جنگ های داخلی سوریه را برعهده دارد، برگزار شده بود.

رویکردها و اظهارات ملایم و گاه حمایتی ترامپ نسبت به پوتین این احتمال را تقویت کرده است که فرستادگان او چه قبل و چه بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ماموریت مذاکره بر سر طیف وسیعی از مسائل میان ترامپ و رهبر کرملین و امکان توافق بر سر این مسائل را بر عهده داشته اند.

بنیاد ترامپ در واکنش به این اتهامات به نشریه مذکور گفته است که پسر ترامپ به اقتضای مقامی که در این بنیاد دارد از این گونه سفرها و مذاکرات بسیار داشته که هدف همه آن ها مبادله نظر بر سر مسائل تجاری خاص و یا رایزنی های مربوط به این مسائل بوده است.

بنیاد ترامپ موضوع فوق را که گفته می شود از محل بودجه کمپین های انتخاباتی تامین شده، انکار نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وال استریت ژورنال: پسر ترامپ برای یک ماموریت 50 هزار دلار دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..