تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنفرانس ملی "الگوه&

برگزاری کنفرانس ملی  کنفرانس ملی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های الگوهای مدیریت در دهه پیشرفت و عدالت در خردادماه سال 1396 برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت، غلامرضا طالقانی؛ دبیر علمی کنفرانس، با تأکید بر رسالت مراکز علمی و پژوهشی برای بسترسازی تحقق دهه پیشرفت و عدالت تا رسیدن به افق 1404 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق دولت اسلامی گفت: فراخوان ارسال مقالات کنفرانس ملی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت با مشارکت پژوهشکده دولت اسلامی، پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی، دانشگاه علم و فرهنگ و موسسه مدیریت عصر پیشرفت و حمایت برخی از مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی کشور در 18 حوزه مدیریتی اعلام و این فراخوان تا نیمه اردیبهشت‌ماه سال 1396 ادامه خواهد داشت.

استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران افزود: محورهای کلی این کنفرانس شامل بررسی بایدها و نبایدهای الگوهای مدیریت دولتی نوین، مدیریت مالی و بازرگانی، مدیریت استراتژیک، مهندسی فرهنگی، مدیریت اسلامی، آموزش و علوم تربیتی، سرمایه انسانی، علوم اقتصادی، پولی و بانکی، صنعتی و تکنولوژی، توسعه شهری، مدیریت دانش و فناوری اطلاعات، مدیریت عملکرد و تحول سازمانی، کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، روانشناسی کار و رفتار سازمانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و مطالعات اجتماعی با رویکرد راهبردها و راهکارهای مدیریت آینده است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس شناسایی نخبگان، اندیشمندان و فعالان عرصه مدیریت، ایجاد بستری برای تعامل، همفکری و هم‌افزایی مراکز علمی و پژوهشی، تقدیر از صاحبان آثار علمی پژوهشی حوزه‌ی مدیریت و گفتمان سازی مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در راستای تبدیل مباحث نظری به ‌پیش‌بینی‌ها و راهکارهای عملی در عصر تحولات علم و فناوری و ارتقای مطالبات اجتماعی است.

دکتر طالقانی افزود علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در کنفرانس می‌توانند از طریق شماره 88827237 با دبیرخانه کنفرانس در ارتباط باشند و آخرین اخبار و اطلاعات را از پایگاه اینترنتی کنفرانس به آدرس www.conf-map.ir دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنفرانس ملی "الگوه&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..