تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز بزودی بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفاری نطنزی، عصر جمعه از روند ساخت و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اهمیت جمع آوری و تصفیه فاضلاب در ارتقای بهداشت و سلامت جامعه، اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب را در ارتقای سطح بهداشت عمومی و توسعه فضای سبز موثر دانست.

نماینده مردم نطنز در مجلس اظهار داشت: با توجه به کمبود آب و افت ذخایر آب های زیر زمینی، از پساب و کود به دست آمده در این تصفیه خانه می توان در امر کشاورزی و گسترش فضای سبز شهری استفاده کرد.

وی افزود: در ساخت و اجرای این تصفیه خانه از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود و با حمایت مسئولان استانی در تأمین منابع مالی و همت مسئولین شهرستانی در اجرا، بزودی از این پروژه بهره برداری می شود.

وی در پایان گفت: با توجه به کمبود آب و کاهش ذخیره سفره های آب زیر زمینی و آبدهی قنوات و قابل استفاده بودن پساب های حاصل از تصفیه فاضلاب در بخش فضای سبز ایجاد پکیج های تصفیه خانه محلی بدون بو و صدا در دیگر نقاط شهر نطنز نیز باید در دستور کار متولیان قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز بزودی بهره برداری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..