تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات رالی اتومبیلرانی خانوادگی به میزبانی مبارکه

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات رالی اتومبیلرانی خانوادگی استان اصفهان به مدت یک روز با حضور نزدیک به ۵۰ شرکت‌کننده به میزبانی شهرستان مبارکه برگزار شد.

این مسابقات از سوی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور ده‌ها شرکت‌کننده برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ نفر به عنوان شرکت‌کننده اصلی حاضر شده بودند که در کنار آنها، اعضای دیگر خانواده نیز حاضر بودند و مسابقات با حضور نزدیک به ۱۵۰ نفر برگزار شد.

در این مسابقات ۲۰ خودروی سواری و ۲۵ موتور سنگین در مسیر اعلام شده با یکدیگر به مسابقه پرداختند و در نهایت سه نفر از آنها به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در نهایت موتورسواران و اتومبیل‌رانان اصفهانی مسیر ۵۵ کیلومتری اصفهان تا مبارکه را طی کرده و پس از آن بار دیگر به سمت اصفهان حرکت کردند.

هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان با شعار ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، این مسابقات را برگزار کرد و در پایان سه نفر از رانندگانی که به دلیل رعایت کردن کامل قوانین و زمان بندی درست به مقصد رسیدند، مورد تقدیر قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات رالی اتومبیلرانی خانوادگی به میزبانی مبارکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..