تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار زانتیا با موتور سیکلت

 سرهنگ کشواد بهروزی زاده رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زاهدان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف ساعت 17:45 امروز در محور هیرمند پیچ ورودی روستای چکل، دو نفر از سرنشینان موتور سیکلت در دم فوت می کنند.

سرهنگ بهروزی زاده در پايان با اشاره به علت وقوع اين حادثه گفت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت اين تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری زانتیا اعلام کردند.

وی با اشاره به دوطرفه بودن محورها در شمال استان از رانندگان خواست از انجام تخلفات حادثه ساز به ويژه تجاوز به چپ خودداری و تلاش خود را به کار گيرند تا پايان مسير به صورت ايمن رانندگی را ادامه دهند تا از اينگونه حوادث دلخراش جلوگيری شود.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار زانتیا با موتور سیکلت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..