تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز چشمه های آبگرم مرگ جوان دهلرانی را رقم زد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، ( ح س ) جوان دهلرانی که برای استحمام و تفریح به منطقه گردشگری آبگرم (چشمه های جوشان آبدرمانی) مراجعه کرده بود پس ازمراجعت به منزل از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرده که به بیمارستان شهدا مراجعه می کند.

به گفته بستگان وی، با مساعد شدن حالش دوباره به منزل مراجعه کرده که مجددا احساس ناراحتی به وی دست داده و به ایست قلبی دچار شده است. 

گفتنی است چشمه های جوشان آبگرم دهلران به عنوان منطقه گردشگری توریستی با خاصیت درمانی دارای گاز گوگرد است و برای کسانی که ناراحتی تنفسی و قلبی عروقی  دارند به شدت خطرناک و مرگ آور است.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز چشمه های آبگرم مرگ جوان دهلرانی را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..