تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت 5 راکتور هسته ای چین تا پایان 2017

کد خبر: ۴۹۰۷۲۲

۸۲۹  بازدید

دولت چین اعلام کرد :‌ این کشور تا پایان سال ۲۰۱۷ ساخت راکتور هسته‌ای را تکمیل و ساخت و ساز هشت راکتور دیگر را آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ دولت چین اعلام کرد :‌ این کشور تا پایان سال ۲۰۱۷ ساخت راکتور هسته‌ای را تکمیل و ساخت و ساز هشت راکتور دیگر را آغاز خواهد کرد.

به نقل از پایگاه خبری چین دیلی، ‌طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ملی انرژی چین، روند ساخت پنج راکتور هسته‌ای این کشور در سال ۲۰۱۷ تکمیل و ساخت هشت راکتور دیگر نیز تا پایان سال جاری (میلادی) آغاز خواهد شد. این امر سبب می‌شود تا ظرفیت تولید برق هسته‌ای چین تا سال ۲۰۱۲ دو برابر شود.

این وزارتخانه هنوز مشخصات هشت راکتور جدید و محل ساخت آن‌ها را اعلام نکرده است اما اقدامات اولیه هم اکنون در حال انجام است.

وزارت ملی انرژی چین همچنین اعلام کرد که کشورش آماده است تا صادرات فناوری برق هسته‌ای خود را افزایش دهد که شامل ادامه همکاری ها با پاکستان برای ساخت واحدهای نیروگاه کراچی و اجرای طرح راکتور hualong one در انگلیس است.

کشور پهناور چین در حال حاضر ۳۶ راکتور برق هسته‌ای عملیاتی دارد و ۲۱ راکتور نیز در مرحله ساخت و ساز هستند و روند ساخت تعدادی دیگر نیز به زودی آغاز خواهد شد. این راکتورها از پیشرفته ترین نوع خود در دنیا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت 5 راکتور هسته ای چین تا پایان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..