تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور کاوه رضایی برابر سیاه‌جامگان در هاله‌ای از ابهام

ساعت24-غیبت کاوه رضایی در تمرین استقلال احتمال عدم شرکت او در مصاف با سیاهجامگان را افزایش داد.

 آخرین تمرین استقلالی‌ها پیش از مصاف برابر سیاهجامگان مشهد در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

در این تمرین تاکتیکی که استقلالی‌ها در آن فضای تیم سیاهجامگان را شبیه‌سازی کرده بودند کاوه رضایی غایب بود. این بازیکن در تمرین روز گذشته تیمش هم شرکت نکرد تا به احتمال زیاد به بازی با سیاه‌جامگان نرسد. هرچند که منصوریان قبلا نشان داده که امکان حضور چنین بازیکنی روی نیمکت تیمش وجود دارد و نمی‌توان به طور قطع از غیبت او در بازی فردا سخن به میان آورد.

هرائر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال مثل روز گذشته در این تمرین اختصاصی کار کرد و به طور قطع به مصاف فردای آبی‌ها برابر سیاه‌جامگان نخواهد رسید. با این حال مجتبی حق‌دوست هافبک جوان استقلال در این تمرین در کارهای گروهی شرکت کرد و به طور قطع می‌توان گفت که این بازیکن می‌تواند استقلال را در مصاف فردا همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور کاوه رضایی برابر سیاه‌جامگان در هاله‌ای از ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..