تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان‌بندی آئین اعتکاف حرم مطهر رضوی در سال 96 اعلام شد

زمان‌بندی آئین اعتکاف ایام البیض ماه رجب 1438 حرم مطهر رضوی اعلام شد.

به گزارش سینماخبر،  معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ثبت نام در این آئین معنوی از روز 14 اسفند 95 آغاز خواهد شد، گفت: مرحله ابتدایی ثبت نام تا 200 اسفند ادامه خواهد داشت و اسامی پذیرفته ‏شدگان، 24 اسفندماه اعلام خواهد شد.

 

اعتکاف سال 1396

سیدخلیل منبتی با اشاره به روش‌های ثبت نام در این مراسم گفت: علاقه‌مندان می‏‎توانند برای ثبت نام به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir مراجعه و یا یک پیامک بدون متن به شماره 30000008 ارسال کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ساله متقاضیان بسیاری برای شرکت در این مراسم پرفیض ثبت نام ‌می‌کنند که امسال با توجه به رفع محدودیت‌ها در مسجدگوهرشاد، 2 هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

منبتی با بیان این مطلب که آئین اعتکاف بین روزهای 21 تا 24 فروردین 96 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پذیرفته شدگان پس از شرکت در جلسه توجیهی، در روز میلاد پربرکت حضرت علی (ع) برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف وارد مسجد گوهرشاد می شوند و خادمان حضرت ثامن الحجج(ع) تمام تلاش خود را برای استفاده هرچه بیشتر معتکفان از ظرفیت های این مراسم معنوی به کار خواهند گرفت.

آستان نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان‌بندی آئین اعتکاف حرم مطهر رضوی در سال 96 اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..