تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جوان آبادانی از رودخانه دز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناجیان سازمان آتش نشانی دزفول یک جوان 23 ساله اهل آبادان را از مرگ حتمی در رودخانه دز نجات دادند.

سازمان آتش نشانی دزفول در این حادثه که عصر روز جمعه در مجموعه تفریحی علی کله رخ داد جوانی اهل آبادان هنگام شنا در رودخانه دچار حادثه شد.

مهدی ملائکه زاده فرمانده عملیات نجات این حادثه دیده گفت: در ساعت 17 روز جمعه در تماسی از سوی پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در مجموعه تفریحی علی کله خبر گرفتار شدن یک جوان در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

وی افزود:در پی این حادثه گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند. 

ملائکه زاده تصریح کرد: این جوان که به همراه خانواده برای تفریح به مجموعه تفریحی علی کله دزفول سفر کرده بود هنگام شنا در رودخانه دچار گرفتگی عضلات شده و به سختی خود را به ساحل مقابل رسانده و توان بازگشت و شنا را نداشت.

حسین بهاری امدادگر ایستگاه ساحلی نیز گفت:پس از مراجعه خانواده این جوان و گزارش حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک شد که بلافاصله ناجیان سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و فرد مورد نظر را به وسیله قایق نجات دادند.

بوستان ها و ساحل رودخانه دز به ویژه تفریحگاه علی کله در دزفول در ایام تعطیل میزبان مسافران و خانواده ها می باشند. 

شنا در رودخانه دز در فصل زمستان به دلیل سردی هوا اقدامی حادثه ساز می باشد که خانواده ها به ویژه جوانان باید به آن توجه کنند.

این نخستین حادثه در رودخانه دز در چند ماه اخیر می باشد که با اقدام ناجیان سازمان آتش نشانی دزفول به خیر گذشت.

دزفول از اواخر اسفند ماه میزبان مسافران و گردشگران از شهرهای مختلف کشور می باشد که بسیاری از این خانواده ها ایام تفریح خود را در بوستان های ساحلی رودخانه دز سپری می کنند.

پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از 2 میلیون مسافر و کاروان راهیان نور به دزفول سفر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جوان آبادانی از رودخانه دز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..