تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها امشب (جمعه) در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا داورزنی و مناف هاشمی، معاونان وزیر ورزش و جوانان، کرسان ایلیومژینوف، رئیس فدراسیون جهانی و تعداد دیگری از مسئولان کشورمان حضور داشتند.

رقابت‌های این دوره با قهرمانی «شونگیی تان» از چین خاتمه یافت، «آنا موزیچوک» از اوکراین در رده دوم قرار گرفت و «دروناوالی هاریکا» از هند به مقام سوم بسنده کرد.

در مراسم اختتامیه جام قهرمانی به شطرنج‌باز چینی اهدا شد.

در این دوره از مسابقات سارا سادات خادم‌الشریعه، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی‌پور از کشورمان نیز حضور داشتند که همه آنها در مرحله نخست حذف شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..