تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات آزاد اسنوکر رشت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت, سارنگ بزرگ‌چنانی عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت اظهار داشت: در این مسابقات 44 نفر شرکت کردند و 22 نفر به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

رئیس هیئت بیلیارد, بولینگ و بولس استان گیلان تصریح کرد: در این مسابقات مصطفی حسینی, مهدی یزدان پرست و حسین هاشم خانی به ترتیب مقام نخست تا سوم را به‌دست آوردند.

بزرگ‌چنانی با بیان اینکه این مسابقات در باشگاه ورزشی گلسا برگزار شد بیان داشت: این مسابقات در سطح کیفی بسیار مناسب برگزار شد و چهره‌های جدیدی در این رشته ورزشی شناسایی شدند.

رئیس هیئت بیلیارد, بولینگ و بولس استان گیلان با بیان اینکه مدت‌ها نگران بودیم که مسابقات ورزشی بیلیارد در رشت برگزار نمی‌شود اذعان داشت: با برگزاری این مسابقات این خلا پر شد.

وی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر در شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: این مسابقات در بین 16 نفر از برگزیدگان این رشته ورزشی گیلان در صومعه سرا برگزار می‌شود و برای نخستین بار است چنین مسابقاتی برگزار خواهد شد.

بزرگ‌چنانی با بیان اینکه دو تیم شادمان گیلان و کیوبال پاسارگاد گیلان در رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر کشور حضور فعال دارند گفت: فوتبال گیلان در لیگ برتر نماینده ندارد ولی در اسنوکر دو نماینده در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات آزاد اسنوکر رشت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..