تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه اتومبیلرانی سرعت جام شهدای آتشنشان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، برگزاری مسابقه اتومبیلرانی سرعت جام شهدای آتشنشاندر این رقابتها که آخرین مسابقه سرعت در سال ٩٥ است ٤٢ راننده از مشهد در ٦ کلاس در پیست سرعت مجموعه ورزشی ثامن الائمه رقابت کردند.

در پایان این رقابت در کلاس پراید آماتور آقایان افخمی،خبازان،اعزازی ؛در کلاس جی تی(GT) آقایان خلیلی،باقری،علما ؛ در کلاس پژو206 نباتی،سعادتمند،آذری؛ درکلاس پژو405 صائم،تهرانی،فرامرزی و در کلاس آزاد مهری،باقری،خلیلی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

معرفی نفرات برتر در کلاس پراید حرفه ای هم به مسابقات سال آینده موکول شد.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه اتومبیلرانی سرعت جام شهدای آتشنشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..