تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی حفاری قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ظهر امروز جمعه 13 اسفندماه به مصاف تیم استقلال ساری رفت که با برتری مقابل این تیم قهرمان زود هنگام مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شد.
تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با پیروزی 7 بر 2 مقابل تیم استقلال ساری و با 60 امتیاز قهرمان لیگ برتر ایران شد.
با توجه به این که یک هفته به پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باقی مانده است تیم ملی حفاری با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان زود هنگام لیگ برتر شد.
در دیدار بین دو تیم ملی حفاری و استقلال ساری سحر پاپی 4 گل، فاطمه پاپی 2 گل و سارا افرازی یک گل برای ملی حفاری به ثمر رساندند تا با هفت گل پیروزی میدان شود.
تیم ملی حفاری سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی مسابقات نایل شده بود اما در این فصل با درخشش بازیکنان و کادر فنی مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستانی حاضر در این مسابقات نیز با کسب 52 امتیاز به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت. همچنین تیم دانشگاه آزاد نایب قهرمان شد.
تیم ملی حفاری در هفته پایانی این رقابت ها روز جمعه 20 اسفندماه میزبان شهرداری داری زنجان خواهد بود.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی حفاری قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..