تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لک: شرایط بازی امروز خیلی سخت بود

وی ادامه داد: شرایط بازی امروز خیلی سخت بود چرا که تماشاگران فحاشی کردند و با پرتاب نارنجک سلامت بازیکنانم را به خطر انداختند.

لک افزود: هفته آخر فشار بازی برای تیم ما کم است و من تمام بازیکنانم را در اختیار دارم و در خانه با تمام قدرت بازی می کنیم و هدفمان قهرمانی لیگ است.

سرمربی تیم گیتی پسند در پایان در مورد رفتار تماشاگران خاطر نشان کرد: ناظر بازی امروز نتوانست برخورد درستی داشته باشد و این اتفاقات اگر در اصفهان رخ بدهد از همان دقیقه یک بازی را متوقف می کنند و نتیجه را به نفع تیم حریف اعلام می کنند اما امروز هیچ برخوردی از سوی ناظر بازی انجام نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لک: شرایط بازی امروز خیلی سخت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..