تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور هنرمندان در کمپین پیشگیری از سوختگی/ «چهارشنبه‌سوزی» امسال «چهارشنبه‌سوری» می‌شود!

سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل کمپینی با مشارکت انجمن سوختگی ققنوس و عموم هنرمندان کشور بیان کرد: با پیوستن عموم جوانان و حتی نوجوانان به این کمپین برای ممانعت از بکارگیری مواد محترقه و انواع ترقه، و بساط رعب و وحشت، عید امسال می تواند بدون تلفات ناشی از ترکش های خانمان‌سوز چهارشنبه‌سوری برای خانوارها برگزار شود. 

وی ادامه داد: طی هماهنگی اخیر با دستگاه های مختلف از جمله شهرداری، انجمن ققنوس به عنوان نماینده مردم و وزارت بهداشت و همچنین با همکاری هنرمندان عرصه های مختلف هنری اعم از چهره های برجسته سینمایی، گرافیک، عکاسی و حتی نقاشی و هنرهای تجسمی، کمپین مذکور برای ایجاد چهارشنبه سوری امن در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

ایازی افزود: در این کمپین علاوه بر اجرای برنامه های تبلیغاتی گستره شهرداری، صدا و سیما نیز طی هماهنگی هایی به طور پیوسته و مداوم به انعکاس اخبار همه جانبه برای جلوگیری از چهارشنبه سوزی می پردازد. 

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی اضافه کرد: انواع ترقه و بمب ها مهمترین عوامل تخریب خانه ها، سقط جنین، سکته های قلبی و علی الخصوص مهمترین علت سوختگی های ناشی از چهارشنبه سوری به شمار می‌آیند.

وی با تاکید بر نقش مشارکت های مردمی در برگزاری چهارشنبه سوری امن به جای چهارشنبه سوزی های چند ساله اخیر، تصریح کرد: همین مشارکت‌ها به طرز چشمگیری منجر به کاهش تلفات چهارشنبه سوری می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور هنرمندان در کمپین پیشگیری از سوختگی/ «چهارشنبه‌سوزی» امسال «چهارشنبه‌سوری» می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..