تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"افغانستان" عینک ضدپاکستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان،یک روزنامه پاکستانی به نقل از آصف غفور سخنگوی ارتش این کشور نوشت: بهتر است افغانستان عینک ضدپاکستانی خود را کنار بگذارد.

داون نوشت:

سخنان غفور در زمانی مطرح می‌شود که پاکستان بدلیل حملات تروریستی اخیر سرکوب شبه نظامیان در بخشهای مختلف را آغاز کرده و مقامات این کشور اتهاماتی علیه افغانستان برای استفاده تروریست‌ها از خاک این کشور مطرح کردند.

در ادامه این گزارش‌آمده است:‌ علاوه بر این در واکنش به این حملات، پاکستان مرزهای خود با افغانستان را بست و مواضع تروریست‌ها در خاک این کشور را مورد حمله قرار داد.

آصف با بیان اینکه روابط سیاسی اسلام‌آباد و کابل باید افزایش یابد، گفت: حتی اگر کسانی ادعا کنند که حملات تروریستی در خاک افغانستان طراحی شده،‌ به این معنا نیست که همه افغانها از این عمل استقبال می‌کنند چراکه خود قربانی چنین اعمالی هستند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه افغانستان به میدان جنگ قدرت‌های مختلف تبدیل شده است، افزود: افغانستانی‌ها باید بدنبال منافع خود باشند و منافع آنها همکاری با پاکستان برای از بین بردن تهدیدات امنیتی حال حاضر است.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است مرزهای 2 کشور تقویت شوند و این امر باید در روزهای آینده اتفاق افتد و نباید اجازه بدهیم تروریستها از مرزهای دو کشور رفت و آمد داشته باشند.

/انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"افغانستان" عینک ضدپاکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..