تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافعان حقوق حیوانات به حبس جغدها معترض شدند

یکی از روش های جذب مشتری و افزایش مشتری در ژاپن استفاده از حیوانات خانگی و وحشی است.در این مکان ها حیوانات محبوس شده به وسیله ای برای سرگرمی و عکس گرفتن مشتریان تبدیل می شوند و از این طریق افراد سرگرم می شوند.

این روزها کسب و کار کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی با حیوانات خانگی و وحشی در ژاپن به شدت رونق گرفته است.

به گزارش ایسنا، در این میان رستوران‌هایی که جغدهای زنده را در فضای پذیرایی خود قرار می دهند نیز در این کشور رشد چشمگیری دارد.

صاحبان این کافه‌ها پاهای جغدها را با طناب می‌بندند؛ کودکان می‌توانند با آنها بازی کنند و بزرگسالان هم معمولا با آن ها عکس یادگاری می‌گیرند.

سازمان‌های مدافع حقوق حیوانات نسبت به افزایش چنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی هشدار داده‌اند. همچنین گروهی از حامیان حیوانات به نگاه داشتن و حبس کردن جغدها در یک فضای کوچک اعتراض دارند.

بنابر گزارش یورونیوز، به گفته آنها، جغدها به ۲۰ دقیقه پرواز روزانه در فضای آزاد نیاز دارند و از طرفی چشم جغدها به تاریکی عادت دارد و جاهای روشن و پر سر و صدا برای سلامت بینایی و شنوایی آنها اصلا خوب نیس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافعان حقوق حیوانات به حبس جغدها معترض شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..