تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف ادعاهای شیمایی جدید مطرح شده علیه دمشق، مسموم سازی فضای مذاکرات است

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد طرح قطعنامه غربی برای تحمیل تحریم های جدید علیه دمشق برای تصویب در شورای امنیت با هدف مسموم سازی فضای مذاکرات در ژنو مطرح شده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، "سرگئی لاوروف" –وزیر خارجه روسیه- امروز جمعه گفت: "طرح قطعنامه غربی برای تحمیل تحریم های جدید علیه دمشق برای تصویب در شورای امنیت با هدف مسموم سازی فضای مذاکرات در ژنو مطرح شده است.

لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با "هوغو مارتینز" –وزیر خارجه السالوادور- تصریح کرد: "کشورهای غربی به صورت ناگهانی، دوباره طرح قدیمی خود برای مجازات دمشق به خاطر حملات شیمایی ادعایی در حلب را مطرح کردند."

وی تأکید کرد که این طرح پس از آنکه همگان فهمیدند برای رد آن از حق وتو استفاده خواهد شد مطرح گردید که تأکید می کند هدف از آن ایجاد دو دستگی در شورای امنیت بوده است.

لاوروف افزود: "این موضوع همزمان با از سرگیری مذاکرات سوریه در زنو مطرح شده است که نشان می دهد هدف دوم از آن مسموم سازی فضای این مذاکرات بوده است.

وی تأکید کرد که مسکو می خواهد تا در مورد هرگونه حوادث مشکوک به استفاده سلاح شیمایی تحقیقات صورت گیرد و برای همکاری با سازمان منع تسلیحات شیمایی آمادگی داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف ادعاهای شیمایی جدید مطرح شده علیه دمشق، مسموم سازی فضای مذاکرات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..