تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ده نفره کاندیداهای منتخب اولین مجمع عمومی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ۹۶ مشخص شدند

اسامی 10 کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات 96

با گذشت هشت روز نتایج این رای گیری مشخص شده است. اسامی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مهندس فتاح بدلیل انصراف ایشان از کاندیداتوری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حذف شده است.

گروه سیاسی: اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه 5 اسفند سال 1395 با حضور و مشارکت پرشور و نشاط نمایندگان و چهره‌های وفادار انقلاب از 430 شهر و 31 استان و برگزیدگان 25 قشر از اقشار مردم برگزار شد و در نهایت حاضران در این مجمع به گزینه های مدنظرشان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رای دادند.ده نفره کاندیداهای منتخب اولین مجمع عمومی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ۹۶ مشخص شدند به گزارش بولتن نیوز به نقل از تابناک، اکنون با گذشت هشت روز نتایج این رای گیری مشخص شده و طبق شنیده ها، لیست ده نفره کاندیداهای منتخب اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ۹۶ به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل مشخص گردیده است:

1 - مهرداد بذرپاش
2- سعید جلیلی
3- حمیدرضا حاجی‌بابایی
4- محسن رضایی
5- علیرضا زاکانی
6 - محمد مهدی زاهدی
7- سید عزت‌الله ضرغامی
8 - رستم قاسمی
9- محمدباقر قالیباف
10-علی نیکزادی

شایان ذکر است، اسامی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و مهندس فتاح به دلیل انصراف ایشان از کاندیداتوری دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، حذف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ده نفره کاندیداهای منتخب اولین مجمع عمومی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ۹۶ مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..