تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوترته خطاب به قاچاقچیان: یا من شما را می‌کشم یا شما من را!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس‌جمهور فیلیپین هشدار داد: در حالی که قاچاقچیان موادمخدر حضور دارند و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند من نمی‌توانم مبارزه خود را همین فردا به پایان برسانم.

به گزارش انتخاب، رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین، با تاکید بر ادامه مبارزاتش علیه قاچاقچیان مواد مخدر با وجود همه انتقادات و واکنش‌ها گفت: من متعهد شده‌ام پیش از اینکه ریاست جمهوری‌ام به پایان برسد قاچاق موادمخدر را متوقف کنم. این به معنای این است که کشتارهای بیشتری رخ خواهد داد.

چندی پیش دوترته اعلام کرد که نزدیک به 6 هزار نیروی پلیس این کشور در مبارزه با موادمخدر حضور دارد.

وی خطاب به قاچاقچیان اعلام کرد: شما کشته خواهید شد. یا من شما را می‌کشم و یا شما من را!

این اظهارات در حالی بیان شد که اداره بین‌المللی مبارزه با موادمخدر که مورد حمایت سازمان ملل است در بیانیه‌ای با اشاره به مبارزه دوترته علیه قاچاق موادمخدر کشتارهای فراقانونی توسط وی را محکوم کرد.

این اداره بین‌المللی در ادامه از کشورهای آسیای جنوبی و شرقی خواست که مجازات اعدام را برای قاچاقچیان مواد مخدر لغو کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوترته خطاب به قاچاقچیان: یا من شما را می‌کشم یا شما من را!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..