تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 کانديداي نهايي جبهه مردمي براي انتخابات 96

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اولين مجمع ملي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي روز پنجشنبه 5 اسفند سال 1395 با حضور و مشارکت پرشور و نشاط نمايندگان و چهره‌هاي وفادار انقلاب از 430 شهر و 31 استان و برگزيدگان 25 قشر از اقشار مردم برگزار شد و در نهايت حاضران در اين مجمع به گزينه هاي مدنظرشان براي انتخابات رياست جمهوري پيش رو راي دادند.

به گزارش انتخاب، اکنون با گذشت هشت روز نتايج اين راي گيري مشخص شده و طبق شنيده ها، ليست ده نفره کانديداهاي منتخب اولين مجمع عمومي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي براي انتخابات ۹۶ به ترتيب حروف الفبا به شرح ذيل مشخص گرديده است:

1 - مهرداد بذرپاش
2- سعيد جليلي
3- حميدرضا حاجي‌بابايي
4- محسن رضايي
5- عليرضا زاکاني
6 - محمد مهدي زاهدي
7- سيد عزت‌الله ضرغامي
8 - رستم قاسمي
9- محمدباقر قاليباف
10-علي نيکزادي

‌شايان ذکر است، اسامي حجت الاسلام و المسلمين رئيسي و مهندس فتاح به دليل انصراف ايشان از کانديداتوري دوازدهمين دوره رياست جمهوري، حذف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 کانديداي نهايي جبهه مردمي براي انتخابات 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..