تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادگاه تاریخی مدیر عامل سامسونگ نوزدهم اسفند ماه برگزار می گردد

پارک یونگ-سو، دادستان ویژه کره جنوبی اعلام کرده که دادگاه تاریخی لی جائه-یونگ، پسر مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس و نائب رئیس این شرکت در تاریخ نوزدهم اسفند برگزار خواهد شد. به عقیده پارک این دادگاه می تواند به «دادگاه قرن» تبدیل شود، چرا که طی آن دنیا شاهد محاکمه یکی از قدرتمندترین بیزنس من های شرق آسیا خواهد بود.

دادگاه آقای لی که هفته آینده برگزار می شود، حول محور اتهاماتی نظیر اختلاس و رشوه دهی اوست و به دیگر اتهامات وارده در جلسات بعدی پرداخته خواهد شد. همان طور که در خبرها خوانده بودید، لی در ماه فوریه به دستور دادستانی ویژه کره جنوبی دستگیر شد، و از آن زمان تا برگزاری جلسه محاکمه اش پشت میله های زندان به سر می برد.

دستگیری بالاترین مقام اجرایی سامسونگ الکترونیکس در پی فساد مالی بسیار گسترده ای اتفاق افتاد که ماه هاست کره جنوبی را به لرزه انداخته است. بازرسان پرونده لی می گویند که وی در سال 2015، رشوه ای بالغ بر 37 میلیون دلار به سازمان های وابسته به رئیس جمهور کره جنوبی پرداخت کرده تا بتواند حمایت او جهت ادغام دو شرکت هولدینگ گروه سامسونگ را جلب کند.

این ادغام سبب می شد تا خانواده لی، کنترل بیشتری روی سامسونگ پیدا کنند. لی جائه-یونگ و کمپانی سامسونگ اگر چه کلیه اتهامات وارده توسط دفتر بازپرس ویژه را تکذیب کرده اند، اما به انجام این معامله 37 میلیون دلاری اعتراف نمودند. البته لی همچنان مدعی است که مجبور به پرداخت این مبلغ شده است.

مطابق روند قانونی، دادگاه آقای لی سه ماه به طول خواهد انجامید. مضاف بر این، دادگاه قانون اساسی کره جنوبی حکمی را در مورد تصمیم پارلمان این کشور جهت استیضاح رئیس جمهور پارک صادر خواهد نمود. در انتها بد نیست بدانید که پس از این رسوایی، گروه سامسونگ اعلام کرده که به زودی تشکیلات سازمانی خود را بهسازی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادگاه تاریخی مدیر عامل سامسونگ نوزدهم اسفند ماه برگزار می گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..