تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایتمداری، مهم ترین درس مکتب حضرت زهرا(س) است

ساعت: 16:40 منتشر شده در مورخ: 1395/12/13 شناسه خبر: 1053708

کارشناس علوم دینی و سیاسی گفت: یکی از درس های مهم حضرت فاطمه زهرا(س) به مردم، ولایتمداری و پشتیبانی از امام و ولی زمان خویش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام روح الله بیگی در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت زهرا(س) را بسیار دوست می داشتند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در نزد نبی مکرم اسلام(ص) از جایگاه والایی برخوردار بودند.

نماینده سابق میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) همواره پشتیبان و یاور ولایت بودند، افزود: یکی از درس های مهم حضرت فاطمه زهرا(س) به مردم، ولایتمداری و پشتیبانی از امام و ولی زمان خویش است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) حتی تا آخرین لحظه عمر خویش دست از ولایتمداری وتبعیت از ولایت برنداشتند و همه ما وظیفه داریم تا مانند آن بانوی بزرگوار اسلام، ولایتمدار واقعی باشیم.

این کارشناس علوم دینی و سیاسی با تاکید بر اینکه باید همواره پشتیبان و حامی ولایت بوده و از ولایت تبعیت کنیم، تصریح کرد: امروز پرچم ولایت بر دوش مقام معظم رهبری قرار دارد و ما ملزم به اطاعت از ولی فقیه زمان خویش هستیم و از سوی دیگر باید حمایت خود را از مکتب حضرت زهرا(س) نشان دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایتمداری، مهم ترین درس مکتب حضرت زهرا(س) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..