تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات چوپان از کوه توسط امدادگران هلال احمر پلدختر از مرگ حتمی

نجات چوپان از کوه توسط امدادگران هلال احمر پلدختر از مرگ حتمی

استان‌ها > لرستان - رییس جمعیت هلال احمر پلدخترگفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان ، چوپانی را که از بلندای کوه به درون دره سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات دادند

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،علی کیانی افزود: حجت دریکوندی چوپان گله از عشایر منطقه تخت چان (کول چپ) از توابع شهرستان پلدختر به هنگام مراقبت از گوسفندان از ارتفاعات کوه به درون دره سقوط کرد .
وی گفت: این چوپان با سقوط به درون دره از ناحیه سر به شدن مجروح وبه دلیل ضربه وارده بیهوش شد که پس از تماس با جمعیت هلال احمر پلدختر تیم نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شد .
وی افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر با رسیدن به کوهستان و محل سقوط پس از انجام کمک های اولیه و اقدامات پزشکی و پیش بیمارستانی فرد مصدوم که فاقد هوشیاری بود را جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال دادند .
رییس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: امدادگران این جمعیت چوپان مجروح را با بستری در بیمارستان از مرگ حتمی نجات دادند

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات چوپان از کوه توسط امدادگران هلال احمر پلدختر از مرگ حتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..