تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده رایگان مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان از امکانات گردشگری دیزین

استفاده رایگان مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان از امکانات گردشگری دیزین

ورزش > دیگر ورزشها - استفاده از امکانات گردشگری پیست بین‌المللی دیزین برای هموطنان ساکن خوزستان و سیستان و بلوچستان رایگان شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ استفاده از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین برای مردمان دو شهر خوزستان و سیستان و بلوچستان پس از 8 فروردین ماه سال 1396 رایگان شد.
حمیدرضا تفته بهره بردار پیست اسکی دیزین با اعلام این خبر عنوان داشت: در راستای حمایت از مردم دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان که نسبت به مردم تهران و شهرهای حوالی پایتخت از امکانات کمتری بهره مند هستند، تصمیم گرفتیم استفاده از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین از 8 فروردین 1396 به بعد را رایگان کنیم.
وی افزود: علاقه مندان به بازدید از منطقه زیبای دیزین با در دست داشتن کارت شناسایی که نشان دهنده سکونت این عزیزان در استان خوزستان و سیستان و بلوچستان است، می توانند به صورت رایگان از امکانات گردشگری پیست اسکی دیزین استفاده کنند.
لازم به یادآوری است که دیزین مهم‌ترین پیست اسکی ایران و منطقه خاورمیانه بوده که در استان البرز واقع شده‌ و همه ساله میزبان هزاران نفر از علاقه مندان به اسکی و طبیعت است.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده رایگان مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان از امکانات گردشگری دیزین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..