تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتسال گیتی پسند از زمین بازی بیرون رفت

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اواسط نیمه دوم دیدار تیم های گیتی پسند و ملی حفاری زمانی که تیم ملی حفاری با نتیجه 3 بر یک پیش بود تماشاگران این تیم به داخل زمین چندین نارنجک پرتاب کردند که این موضوع باعث شد رضا لک تیم خود را از زمین بیرون بکشد و بازی متوقف شد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال با کادر فنی تیم گیتی پسند صحبت کرد تا با حضور بازیکنان تیم داخل زمین موافقت کنند اما آنها به دلیل نبود امنیت و برخورد هواداران تیم ملی حفاری از حضور داخل زمین خود داری کردند.

در نهایت بعد از 15 دقیقه هر دو تیم وارد زمین شدند و بازی ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتسال گیتی پسند از زمین بازی بیرون رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..