تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست آمریکایی ها در همه طرح هایشان علیه ایران

امام جمعه موقت خرم آباد گفت:آمریکایی ها در پیشبرد هیچکدام از اهداف خود علیه ایران اسلامی موفق نبودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام قاسم متقی در خطبه های سیاسی  این هفته نماز جمعه شهر خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: آمریکایی ها به همراه مرتجعین منطقه بعد از مدت ها طراحی و برنامه ریزی به دنبال اجری نقش و دسیسه هستند،
 
 وی افزود :  باید گفت که دسیسه دیگر بعد از بحث هسته ای در راه است و آن طرح بحث نقض حقوق بشر توسط ایران است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد : از دیدگاه آمریکایی ها و دوستان و اقمارشان در منطقه و جهان موانعی که جمهوری اسلامی ایران برای آن ها ایجاد کرده مخالف سلطه گری آن هاست و همچنین ایران محور مقاومت را در سطح منطقه و جهان ساماندهی و تقویت کرده است.
 
حجت الاسلام متقی عنوان داشت: مهمترین مشکلی که آمریکایی ها با انقلاب اسلامی ایران دارند این است که می ترسند اگر این انقلاب به نیم و یا یک قرن برسد الگوی تمدنی مقاومتی را به دنیا معرفی کرده و کشورهای دیگر از آن الگو برداری می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد : دشمنان انقلاب در مقابل با قله بلند همت ایرانیان ناتوانان استراتژیک هستند
 
امام جمعه موقت خرم آباد گفت : بنابراین کارشناسان آمریکایی در گذشته و حال طرحی را تحت عنوان نرمال سازی ایران ارائه داده اند و آن را بعنوان طرح خاورمیانه بزرگ نامگذاری کردند و گفتند هدف ما این است که ایران را از یک کشور انقلابی به یک کشور تعامل گرا و نرمال تبدیل کنیم.
 
وی اظهار داشت: آمریکایی ها مدلی را تحت عنوان نرم مورد نظر آمریکایی ها طراحی کردند و نوک پیکان آن را طی سال های اخیر به سمت تحریم ها بردند و گفتند ایران را در منطقه، در زمینه موشکی و سایر موارد تحریم کنیم.
 
متقی نیا با اشاره به اینکه آمریکا چند پیشنهاد به کشور ایران دادند و گفتند ایران یا پیشنهادها را بپذیرد و یا به قول خودشان گزینه های روی میز، زیر میز و وسط میز را رو می کنند، افزود: پیشنهادهای آمریکایی ها بدین صورت بودند که ایران باید بپذیرد دیگر هسته ای نباشد، بپذیرد که نباید از مقاومت در منطقه حمایت کند، بپذیرد تلاش نکند قدرت برتر منطقه باشد، هندسه مقاومت منطقه را تغییر ندهد و همچنین موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی را بپذیرد.
 
امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در هیچکدام از اهداف خود موفق نبوده اند، عنوان کرد: در این راستا دشمنان انقلاب را در مقابله با قله بلند همت ایرانیان باید ناتوانان استراتژیک نامید.
 
امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: انتخاب شخصی به نام فیصل طراد بعنوان نماینده عربستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل طنز تلخی است که رخ داده و کار آن این است که باید موارد نقض حقوق بشر را در جهان بررسی کند.

وی گفت: رژیم عربستان ۱۵۰۰ کودک را طی چند سال اخیر کشتند، ۲۱۴۰ کودک را زخمی کرده و بیش از ۲ هزار خانه و مدرسه را بر سر ساکنانش خراب کرده اکنون بعنوان نماینده حفظ حقوق بشر تعیین شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست آمریکایی ها در همه طرح هایشان علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..