تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اراک چند روز بعد از جنجال در تهران

هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال؛

تیم بسکتبال شهرداری اراک بعد از تجربه یک مسابقه جنجالی مقابل نفت آبادان این هفته به مصاف نیروی زمینی رفت.

اراک چند روز بعد از جنجال در تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم بسکتبال شهرداری اراک که هفته قبل میزبان بازی جنجالی مقابل نفت آبادان بود، این هفته برای بازی با نیروی زمینی به تهران سفر کرد. ساعاتی قبل از این مسابقه خبر رسید که کوئنتین هاسلی بازیکن آمریکایی اراک که در درگیری هفته قبل اخراج شده و جریمه مالی هم شده بود، از این تیم جدا شده است. حامد آفاق هم که هفته قبل برای تیم اراک بازی نکرده بود، این هفته باز هم در ترکیب اراک قرار ندارد.

اراکی ها بدون هاسلی و آفاق با ترکیب آرن داودی، محمد ، محمدرضا مرادیان، حامد سهراب نژاد و اصغر کاردوست وارد زمین شدند و تیم نیروی زمینی با ترکیب فرید اصلانی، نوید فراهانی، وحید دلیرزهان، ارسلان کاظمی و رضا خالقی به مصاف اراک رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اراک چند روز بعد از جنجال در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..