تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از تولیدات داخلی تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی

امام جمعه موقت زنجان

امام جمعه موقت زنجان : عزت و اقتدار ایران اسلامی و تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی ، حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالای ایرانی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، امام جمعه  موقت زنجان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: اقدام و عمل که مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی به آن تأکید کرده اند بهحمایت از تولیدات داخلی تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی صورت عملی اجرایی نشده است.

 حجت الاسلام سیدرضا موسوی با تأکید بر اینکه خرید کالاهای ایرانی شتاب بیشتری به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خواهد داد افزود: رونق اقتصادی و حمایت از تولید ایرانی در گرو مصرف کالای ایرانی است.

 خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه خرید کالای ایرانی ایجاد اشتغال و رونق کارخانجات ایرانی را در پی دارد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و تنها راه برون رفت از رکود  اقتصادی ، حمایت از تولیدات داخلی و مصرف  کالای ایرانی است.

 امام جمعه موقت زنجان در ادامه به تلاش های دشمنان درباره باج خواهی استکبار از ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایران قدرت برتر منطقه ای است و همچنان که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن  ملت ایران است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی با تسلیت سالروز شهادت سرلشگر پاسدار ابراهیم همت ، سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی  رضوان اله تعالی علیه  و کانون های فرهنگی . هنری مساجد را هم گرامی داشت .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از تولیدات داخلی تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..