تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی قدوسی: آیت الله نمر، سید حسن نصرالله، شیخ زکزاکی و عبدالملک حوثی محصول مدیریت انقلابی امام و رهبری هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، اطاعت از ولایت را کلید حل مشکلات دانست و گفت: از صدر اسلام تا کنون هر جا به امر امام مسلمین توجه شده، همه مشکلات حل شده است.

به گزارش انتخاب، جواد کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا(ع) افزود: تا روزی که احکام دین در حوزه اقتصاد و فرهنگ و دیگر بخش ها پیاده نشود، مشکلات حل نمی شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) گفت: اگر پایم را از اسلام کنار بگذارم مردم مرا کنار می زنند زیرا مردم اسلام را می خواهند اظهار کرد: جریان اسلام ناب به دنبال تربیت رهبران خداجوی بسیجی است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهدای بزرگ مانند عماد مغنیه، آیت الله نمر و یا اشخاصی مثل سید حسن نصرالله، شیخ زکزاکی و عبدالملک حوثی محصول تفکر اسلام ناب و مدیریت انقلابی حضرت امام( ره ) و مقام معظم رهبری هستند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند جریان منحط غربگرا می خواهد همه امور کشور را به دست بگیرد، افزود: اسلام آمریکایی، حرف از مردم و رای می زند اما در پشت صحنه معتقد است هر کسی را که دوست دارند باید از صندوق رای بیرون بیاید، بنابراین ما باید در مقابل جریان غربگرا بایستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی قدوسی: آیت الله نمر، سید حسن نصرالله، شیخ زکزاکی و عبدالملک حوثی محصول مدیریت انقلابی امام و رهبری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..