تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه اهواز: دولت با مردم خوزستان صادق باشد

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باید به خوزستان به اندازه ثروت و خدماتش به کشور توجه شود، گفت: مسؤولان دولت باید با مردم خوزستان صادق باشند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر حمایت از مستضعفان و تاکید بر عدم روحیه اشرافی‌گری در میان مسؤولان و کم شدن نیازمندان در هر سال نسبت به سال دیگر اظهار کرد: خوزستان با وجود داشتن ثروت‌های فراوان و ظرفیت‌های بالای اقتصادی تعداد محرومان زیادی دارد.

وی با اشاره به روز درختکاری و تاکید بر کاشت درخت در خوزستان با توجه به بحران‌های گرد و خاک در این استان افزود: با توجه به بحران‌های گرد و خاک و قطعی‌های متداول برق در هفته‌های اخیر؛ به مردم فشارهای زیادی وارد شد و از این‌رو باید مسؤولان به منظور جلوگیری از آسیب‌های بلندمدت پای کار بیایند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به آسیب‌های بلندمدت موجود در خوزستان مانند مهاجرت‌ها و عدم توسعه به دلیل بحران‌های موجود تصریح کرد: نیاز است وزارت اقتصاد برای بررسی این موضوع ورود کند و با معافیت مالیاتی تولیدکنندگان استان نرخ این فشارها را پایین آورد.

حسن‌زاده با تاکید بر شناسایی بحران‌ها در خوزستان و تخصیص بودجه برای آن خاطرنشان کرد: خوزستان با ثروت خود به کشور خدمت می‌کند و نباید هم‌رده استان‌های دیگر دیده شود که چنین بحران‌هایی را در خود ندارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان کشوری در مقابل مردم و خوزستان صداقت داشته باشند ادامه داد: باید از انتقال آب به منظور مصارف غیر شرب جلوگیری شود؛ زیرا این طرح هیچ توجیهی ندارد.

حسن‌زاده با ابراز رضایت از مصوبه‌های صورت گرفته برای مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت: این مصوبات باید اجرا شود و به منظور پیگیری و نتیجه گرفتن آن باید یک نظارت عمومی و همگانی بر آن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شاد کردن مردم نباید صرفا با برگزاری کنسرت تعریف شود و باید مشکل اصلی آن پیدا شود ابراز کرد: مسؤولان دولتی باید ریشه‌یابی کنند و ببینند برای اصلاح نظام بانکی و کاهش نرخ بیکاری چه اقدامی انجام داده‌اند که باعث خوشحالی مردم شود.

وی در پایان با اشاره به ماه‌های پایانی کار دولت افزود: هرچه هم که دولت کشور را در وضعیت بحرانی تحویل گرفته باشد این را گزارش دهد که خودش برای خروج از بحران چه کرد و نباید نقد را در فضای بی‌انصافی انجام دهد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه اهواز: دولت با مردم خوزستان صادق باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..