تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرفهای عابدزاده درباره رابطه صمیمی اش با علی دایی

امسال اتفاق ویژه‌ای رخ داد و همه دیدند که عابدزاده و علی دایی، دو اسطوره فوتبال ایران بعد از انقلاب ، چه رابطه و برخورد گرمی با هم دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، عقاب آسیا اخیرا جشن تولدی برای علی دایی در رستورانش ترتیب داد و از او حسابی پذیرایی کرد. عابدزاده در رابطه با این صمیمیت و برخورد گرم گفت:« من نه فقط با علی دایی بلکه با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی و حتی به پیشکسوتان دیگر پرسپولیس و استقلال همواره احترام می‌گذارم و در مغازه‌ام میزبان آنها هم بوده‌ام. تا به حال هیچ حرف بدی از من علیه کسی در رسانه‌ها ندیدید. هرگز چنین کاری نکرده و نخواهم کرد. فوتبال روزی تمام می‌شود و همین دوستی‌هاست که می‌ماند.اگر در خیابان از بازیکنان قدیمی کسی را ببینم مطمئن باشید او را صدا می‌زنم و حتما او را می‌بوسم. فوتبال تمام می‌شود و این عمر است که می‌ماند. خود من اشتباهی کردم و آن این است که فوتبال روزی تمام می‌شود اما وقتی فردی درس می‌خواند تا آخر عمر و تا زمان مرگ این موضوع در کنار او قرار دارد. چرا باید با علی دایی مشکل داشته باشم؟»

عابدزاده ادامه داد: « مدیربرنامه‌هایم به من گفت پیش دایی برویم و من هم از این موضوع استقبال کردم. ما که با هم دعوا نداریم. حتی چند روز پیش به افشین پیروانی زنگ زدم و گفتم به خانه ما بیاید. کریم باقری هم همینطور. همه ما هم دور هم که جمع می‌شویم می‌خندیم و این مسائل بد نیست. مطمئنا اگر کاری بتوانیم برای هم انجام دهیم حتما انجام خواهیم داد. عمر یک روز تمام می‌شود و همین خوبی‌هاست که می‌ماند. مطمئنا بزرگان فوتبال که با هم خوب باشند این مسائل روی تماشاگران هم تاثیر می‌گذارد. در این شرایط هواداران دیگر فحاشی نمی‌کنند چون مردم دیگر از این داستان‌ها خسته‌ شده‌اند. ما فوتبال را کنار گذاشتیم و دیگر مردم تنش‌ها را از ما نمی‌پذیرند. روزی که با کیک به تمرین نفت رفتیم خود بازیکنان این تیم هم شارژ بودند و همه چیز خوب بود.»

حرفهای عابدزاده درباره رابطه صمیمی اش با علی دایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرفهای عابدزاده درباره رابطه صمیمی اش با علی دایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..