تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم LINE برای ساخت یک اسپیکر و دستیار هوشمند با ال جی و سونی وارد همکاری شد

پیام رسان محبوب لاین به زودی وارد دنیای بزرگ هوش مصنوعی می شود. توسعه دهندگان این اپلیکیشن ژاپنی اعلام کرده اند که برای ساخت یک دستیار هوشمند اختصاصی به نام Clova (صورت مختصر شده Cloud Virtual Assistant) با ال جی و سونی وارد همکاری شده اند.

کلووا مستقیما با اپلیکیشن لاین تعامل خواهد کرد، اما هدف کمپانی از ساخت آن فراتر از این هاست. تیم لاین اعلام کرده که همراه با این دستیار هوشمند، اسپیکری تحت عنوان Wave را هم در دست تولید دارد که برای رقابت با اسپیکرهای اکوی آمازون و گوگل هوم وارد بازار خواهد شد. تاریخ عرضه دقیق این اسپیکر هنوز تعیین نشده، اما لاین در تلاش است که آن را اوایل تابستان در کشورهای ژاپن و کره جنوبی وارد بازار کند.

تاکشی ایده زاوا، مدیر عامل اجرایی لاین معتقد است که اسمارت فون ها دیگر جنگجویان اصلی میدان نبرد ارتباطات نیستند، و به زودی باید جای خود را به فناوری های جدیدتری بدهند. شاید پیش بینی های این چنینی کمی تعجب برانگیز باشند، اما خیلی هم از حقیقت فاصله ندارند.

افت نرخ رشد در عرضه و فروش اسمارت فون ها یکی از بحث های مهم نمایشگاه MWC امسال بود، بنابراین آماده شدن برای «چیز بزرگ بعدی» می تواند استراتژی هوشمندانه ای برای کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی محسوب شود.

جالب است بدانید که لاین اخیرا بخش بزرگی از کمپانی سازنده اسپیکر Gatebox را نیز تصاحب کرده. اگر با این دستگاه آشنا نیستید، باید بگوییم که این هم یک اسپیکر هوشمند دیگر است، با این تفاوت که برای سلیقه عجیب و غریب ژاپنی ها طراحی شده. هوش مصنوعی این دستگاه یک کاراکتر مونث انیمیشنی است به نام آزوما هیکاری که می تواند با صاحبانش تعامل داشته باشد.

بنابراین برای افرادی که تنها زندگی می کنند، اسپیکر گیت باکس احتمالا همدم و هم صحبت خوبی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم LINE برای ساخت یک اسپیکر و دستیار هوشمند با ال جی و سونی وارد همکاری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..