تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی‌های چشمگیر مقاومت شور انقلاب بحرین را افزایش داده است

"محمد جلال فیروز" نماینده سابق پارلمان بحرین در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسینم با تاکید بر بیشتر شدن اراده و اصرار مردم برای ادامه یافتن انقلاب گفت: طی 6 سال گذشته مردم بحرین هرگز از اعتراضات خود دست نکشیدند و تنها بر اساس شرایط مختلف از شدت آن کاسته و یا بر شدت آن افزوده اند. مردم در برابر سرکوب گری های رژیم حاکم از خود واکنش نشان می دهند به طوری که طی سالهای گذشته هرچه آل خلیفه بر خشونت خود در برخورد با مردم افزوده است مردم نیز ممصمم تر و انقلابی تر وارد صحنه شده اند.

وی ادامه داد: باید بگویم حوادث جاری در منطقه نیز بر جریان انقلاب در بحرین بی تاثیر نبوده است به طوری که هرگاه محور مقاومت به پیروزی های چشم گیری در منطقه دست یابد بر شور و شدت انقلاب بحرین نیز افزوده می شود. افزایش ناگهانی و چشم گیر سرکوب گری های آل خلیفه طی دو ماه گذشته گویای ناامیدی آنان از کنترل انتقلاب مردمی و شکست دادن آن است. برخی همپیمانان منطقه ای آل خلیفه نیز این خاندان را به دلیل ناتوانی در سرکوب کامل انقلاب مردمی و در نتیجه وارد آمدن فشار های بسیار زیاد بین المللی سرزنش می کنند که این مسئله خود نیز فشار زیادی به آل خلیفه وارد می کند .

او همچنین گفت: به همین دلیل رژیم حاکم با دست زدنن به سلسله اقدامات احمقانه ای ابتدا یکی از برجسته ترین شخصیت های مذهبی بحرین را هدف قرار داد و پس از آن نیز برای راضی کردن امارات متحده و رهایی از فشارهای این کشور برای مجازات عاملان کشته شدن یک افسر اماراتی در بحرین اقدام به اعدام سه جوان بیگناه کرد.از سوی دیگر مسئله فرار چندین زندانی سیاسی از زندان جو ضربه سنگینی به دستگاه های امنیتی وارد کرده و آل خلیفه را با فشار های جدیدی روبرو کرد.

محمد جلال فیروز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حماقت های رژیم آل خلیفه باعث دمیده شدن روح تازه ای در کالبد انقلاب بحرین شد و مشاهده کردیم که بار دیگر مردم در سراسر بحرین به خیابان ها ریختند اعدام جوانان بیگناه بر شدت انقلاب افزود.

وی ادامه داد: نیروهای سعودی و اماراتی موجود در بحرین از عوامل اصلی تحریک آل خلیفه در برخورد با مردم هستند. اماراتی ها برای اعدام جوانان بحرینی به آل خلیفه فشار وارد کردند و سعودی ها  که شیخ عیسی قاسم را پدر معنوی انقلاب بحرین می دانند در راستای مبارزه با شیخ و  متهم کردن او تلاش می کنند.

نماینده سابق پارلمان بحرین به سیاست های رئیس جمهور جدید آمریکا در مقابل کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: سیاست دولت جدید آمریکا بر به دست آوردن بیشترین مقدار پول برای آمریکا و اخاذی از کشورهای مختلف و در راس آنها کشورهای حاشیه خلیج فارس استوار است. رژیم های نامشروع حاشیه خلیج فارس که از پایگاه مردمی نیز برخوردار نیستند تلاش می کنند با صرف مبالغ کلان از حکومت خود در برابر مردم و چالش های پیش رو محافظت کنند، آمریکایی ها این مسئله را درک می کنند و صراحتا به حکام عرب حاشیه خلیج فارس می گویند که اگر می خواهید از شما محافظت کنیم باید بهای آن را به ما بپردازید.

وی در همین خصوص ادامه داد: دولت جدید آمریکا که به میزان زیادی به صهیونیست ها نزدیک است تلاش دارد برخی کشورهای منطقه را با هدف فروش بیشتر تسلیحات جنگی و شکست دادن جمهوری اسلامی ایران در مقابل ایران قرار دهد که البته باید گفت ممکن است فروش بیشتر سلاح برای آمریکایی ها محقق شود اما شکست دادن جمهوری اسلامی توهمی بیش نیست.

محمد جلال فیروز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت بحرین می داند که جمهوری اسلامی ایران هدف قرار دادن مردم بحرین و علمای دینی آنان را برنمی تابد و به همین دلیل تلاش می کند با پیوستن به ائتلاف شیطانی موجود که آمریکا ،انگلیس ، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس را شامل می شود و آن را ائتلاف "سنی" می خوانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

وی همچنین گفت: مبارزه در بحرین چندین تفاوت با مبارزه در جبهه های محور مقامت دارد، اولین مورد این است که بحرین جزیره محدود و کوچکی است که از تمام جهات محاصره شده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: نگلیسی ها بحرین را بخشی ازخاک خود می دانند و برای جلوگیری از شکست دست نشانده خود به شدت از آل خلیفه پشتیبانی می کنند. از سوی دیگر مردم بحرین بر خلاف سایر نقاط جهان به صورت غیر مسلحانه مبارزه می کنند و سلاحی در اختیار ندارند زیرا در صورتی که مبارزات ما به سوی مبارزات مسلحانه پیش برود پایگاه های نظامی آمریکا و انگلیس و سعودی ها بدون هیچ واهمه ای مردم را به شدت سرکوب خواهند کرد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی‌های چشمگیر مقاومت شور انقلاب بحرین را افزایش داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..