تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت فرناندو تورس پس از مصدومیت شدید در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا

به گزارش آسمونی – فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید که در دیدار تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا به شدت مصدوم و بیهوش شده بود، دقایقی پیش به هوش آمده است.

14884906409303 آخرین وضعیت فرناندو تورس پس از مصدومیت شدید در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا

به گزارش کادنا سر، ظاهرا مصدومیت تورس از ناحیه گردن نبوده و او در برخورد با زمین بازی بیهوش شده است. خوشبختانه طبق گزارش‌های منتشر شده، او به هوش آمده و با اطرفیان خود نیز صحبت کوتاهی داشته است. پزشکان مشغول انجام آزمایشات بیشتر هستند و طبق اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، تورس امشب را در بیمارستان سپری خواهد کرد. 

تابدین لحظه آنچه قطعی‌ست هوشیاری تورس است. تورس به گفته باشگاه و منابع موثق حاضر در بیمارستان، دچار یک ضربه مغزی شده و به نظر از ناحیه گردن نیز آسیب دیده است. هنوز خبر رسمی و اینکه ضربه‌ای که به سر تورس وارد شده تا چه اندازه سلامتی او را با خطر مواجه خواهد کرد، منتشر نشده است.

2 11 آخرین وضعیت فرناندو تورس پس از مصدومیت شدید در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا

فیلیپه لوئیس پس از بازی درباره وضعیت تورس به خبرنگاران گفت:

خبرهایی که ما تاکنون دریافت کرده‌ایم، حاکی از وضعیت خوب و پایدار فرناندوست و در حال حاضر هم مهم‌ترین چیز، سلامتی فرناندوست. مهم این است که حال تورس خوب است. او علاوه بر اینکه بازیکن مهمی برای باشگاه است، انسان و دوست بسیار خوبی نیز برای همه ما به شمار می‌رود. بازی کردن پس از دیدن این صحنه آسان نبود اما همانطور که گفتم، فعلا فقط و فقط سلامتی تورس اهمیت دارد.

باشگاه اتلتیکو نیز در حساب رسمی خود در توئیتر از همه پیام‌های دلگرم کننده مردم، تشکر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت فرناندو تورس پس از مصدومیت شدید در دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..