تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور

مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور، گرامیداشت شهدای ورزشکار در سالن شهید ثمری ملارد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مسئول برگزاری مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 80 کشتی‌گیر در قالب 15 تیم از استان های مختلف کشور در اوزان 74، 84 ، 94 و 120+ کیلوگرم به صورت تک حذفی با هم به رقابت می پردازند.

علیرضا صیفوری افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ، زنده نگه‌داشتن فرهنگ رشادت و دلاورمردی‌های مردان این مرز و بوم و آئین‌ها و سنت‌های بومی کشوراست.

وی گفت: با توجه به اینکه استانهای خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی مهد و خواستگاه اصلی کشتی با چوخه کشور است ، چوخه کارانی هم از شهرستان های مشهد، قوچان، بجنورد، درگز، چناران، شیروان، فاروج و اسفراین نیز بصورت تیمی در این مسابقات حضور دارند.

صیفوری افزود: علاوه بر اهداء جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر وزن، نام این افراد در فهرست پهلوانان ملی کشور ثبت و به اردوی تیم ملی کشتی با چوخه کشور معرفی خواهند شد.

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..