تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مساجد پایگاههایی برای تربیت سربازان و یاوران امام زمان هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت زهرا(س) وصیت‌هایی داشتند و فرمودند که یا علی(ع) خودت مرا غسل بده و کفن کن و انجام این وصیت‌ها برای حضرت علی(ع) با سختی همراه بود.

امام جمعه قم افزود: حضرت زهرا(س) وصیت کرده بود کسی در تشییع او حاضر نشود و علی(ع) تنها مانده بود. حضرت همچنین وصیت کرده بوده که علی(ع) بر پیکر ایشان نماز و قرآن بخواند.

وی در ادامه گفت: ما از شهر مقدس قم، از کنار مرقد پاک و مطهر کریمه اهل بیت(س)، از شهر مرجعیت و شهر مدافع حرم اهل بیت(ع) به دنیا اعلام می‌کنیم که حضرت زهرا(س) خط قرمز امت شیعه و رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید است و سال به سال بر عرض ارادت و تجلیل و تکریم ما نسبت به حضرت زهرا(س) افزوده خواهد شد.

وی در ادامه خطبه های نمازجمعه تاکید کرد با توجه به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ، باید مساجد در کشور به پایگاه‌هایی برای تربیت سربازان و یاوران امام زمان(عج) تبدیل شود. ترویج نهضت مطالعه کتاب‌های دینی باید از جمله فعالیت‌های این کانون‌ها باشد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مساجد پایگاههایی برای تربیت سربازان و یاوران امام زمان هستند.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..