تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی 22 خرداد 92: از تهمت و تخریب پرهیز خواهم کرد! +عکس‌نوشت

ساعت: 15:07 منتشر شده در مورخ: 1395/12/13 شناسه خبر: 1053528

رئیس‌جمهور کشورمان چندی قبل در یکی از سخنرانی‌های خود عنوان کرد که ما به وعده‌های خود عمل کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، رئیس‌جمهور کشورمان چندی قبل در یکی از سخنرانی‌های خود عنوان کرد که ما به وعده‌های خود عمل کرده‌ایم و این فراموشی رئیس‌جمهور باعث شد تا در فضای مجازی جوی شکل بگیرد و وعده‌های انتخاباتی ایشان را یادآوری کنند.


یکی از وعده‌های ایشان این بود:

از تهمت و تخریب پرهیز خواهم کرد

دولت تدبیر از هرگونه تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد. این دولت حتی به آن‌هایی که هشت سال به ماها تهمت زدند، مقابله به مثل نخواهد کرد. (سخنرانی در جمع مردم بجنورد، 22 خرداد 92)

حال با انواع مختلف برچسب‌ها به منتقدین و مسؤولان گذشته توسط شخص رئیس‌جمهور در سخنرانی‌های مختلفش، خود مردم در مورد عملکرد ایشان قاضی خواهند بود.

http://www.bloghnews.com/images/docs/files/000272/nf00272739-1.jpg

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی 22 خرداد 92: از تهمت و تخریب پرهیز خواهم کرد! +عکس‌نوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..