تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 20 هزار اصله نهال در شهرستان رامیان/ توزیع در نمازجمعه های شهرستان+ تصاویر

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1395/12/13 شناسه خبر: 1053608

مدیر منابع طبیعی شهرستان رامیان با اشاره به توزیع نهال در نمازجمعه های این شهرستان، گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی 20 هزار اصله نهال در این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، جلال عجم مدیر منابع طبیعی شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگارما گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی در نمازجمعه شهرهای دلند، خان ببین و رامیان، بصورت رایگان نهال توزیع شد.

وی اظهار کرد: نهال های مثمر سیب زرد، سیب سرخ و هلوی سرخ آبی و غیرمثمر زربین، سرو نقره ای، اقاوی ها، صنوبر و افرا در بین مردم این شهرستان درحال توزیع است.

عجم افزود: از 15 اسفند توزیع نهال را در بین مردم، نهادها، دهیاری ها، شوراها و مدارس آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: این اداره در طول هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند آمادگی توزیع نهال را دارد و متقاضیان به این اداره مراجعه کنند.


toznahall


toznahall1

toznahall2

toznahall3

toznahall4

toznahall5

toznahall6

toznahall7

toznahall8

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 20 هزار اصله نهال در شهرستان رامیان/ توزیع در نمازجمعه های شهرستان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..