تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مأمور عامل ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرزهای ترکیه اخراج شد

مأمور عامل ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرزهای ترکیه اخراج شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مأمور عامل ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرزهای ترکیه اخراج شد.

بر اساس این گزارش، در پی فشار دیپلماتیک و کنسولی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و اعلام مراتب اعتراض شدید به مقامات وزارت امور خارجه ترکیه، مامور خاطی گمرک مرزی «گوربولاغ» و عامل ضرب و شتم شهروند ایرانی از کار اخراج شد.

گفتنی است، انتشار یک فایل ویدئویی که در آن یک مأمور ترکیه ای در اقدامی غیرانسانی، شهروندان ایرانی را به وسیله باتوم مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، موجی از اعتراضات در محافل دیپلماتیک جمهوری اسلامی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مأمور عامل ضرب و شتم شهروندان ایرانی در مرزهای ترکیه اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..