تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تركيب احتمالى استقلال مقابل سياه جامگان

رحمتى به دليل محروميت و كاوه رضايى مهاجم آبى پوشان در ديدار فردا نمى توانند تيم خود را همراهى كنند.

همچنين مگويان و حق دوست به دليل مصدوميت احتمالا از همراهى استقلال باز بمانند.البته اين امكان وجود دارد كه اين 2 بازيكن با صلاحديد پزشك تيم به ميدان بروند.

 در هر صورت درخشش بازیکنان جوان استقلال در هفته های اخیر باعث شده منصوريان مشكلى براى ديدار فردا نداشته باشد و اين مربى بتواند از مهره هاى ديگر خود به خوبى بهره ببرد.

به احتمال فراوان منصوريان در ديدار فردا از بازيكنانى همچون سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، حقدوست ، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و علی قربانى در تركيب تيم خود استفاده كند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تركيب احتمالى استقلال مقابل سياه جامگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..