تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف رامین رضاییان فردا مشخص می‌شود

کد خبر: ۴۹۰۶۱۹

۶۸۸  بازدید

رامین رضاییان بعد از درگیری در اردوی امارات از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اخراج شده و قرار است پیش از دیدار برابر نفت تهران وضعیت او مشخص شود.

ورزش سه: رامین رضاییان بعد از درگیری در اردوی امارات از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اخراج شده و قرار است پیش از دیدار برابر نفت تهران وضعیت او مشخص شود.

مدافع موفق سرخپوشان که علیرغم حضور در پست وینگر راست و غیرتخصصی توانسته عملکرد مثبتی از خود در ترکیب این تیم به جا بگذارد، پیش از جدال برابر الوحده امارات با علی علیپور به درگیری لفظی پرداخت که این مساله باعث شد تا از سوی کریم باقری از تمرین اخراج شود و برانکو ایوانکوویچ نیز در ادامه این دو بازیکن را از اردو اخراج کرده و به تهران بازگرداند.

در بازگشت به تهران علی علیپور موفق شد رضایت برانکو ایوانکوویچ را برای بازگشت به تمرینات به دست آورد و این در حالی است که مدافع ملی پوش به باشگاه فراخوانده شد تا پاسخگوی مدیریت باشد. در این بین گفته می شود رضاییان و علیپور فردا و بعد از تمرین آخر این تیم پیش از اعزام به اردوی قبل از بازی با نفت باید در باشگاه حضور یابند و پاسخگوی مدیران و اعضای کمیته انضباطی باشند. این جلسه حیاتی می‌تواند رای نهایی برای حضور این دو بازیکن در ترکیب پرسپولیس را مشخص کند و باید دید برانکو ایوانکوویچ تصمیم شخصی خود در قبال بی انضباطی این دو بازیکن را چطور اعلام خواهد کرد.

هر چند به نظر می رسد با توجه به شرایط حساس سرخپوشان در فاصله 8 هفته مانده به پایان لیگ ماجرا با جریمه مالی دو بازیکن خاتمه یابد. 

رامین رضاییان که جزو موثرترین بازیکنان این تیم در هفته های اخیر محسوب شده احتمالا با قبول جریمه مالی بار دیگر به لیست این تیم بازخواهد گشت و باید در انتظار این باشد تا بار دیگر برانکو ایوانکوویچ به او برای حضور در ترکیب اعتماد کند. بازیکنی که در هفته های اخیر با 3 پاس گل و 3 گل زده عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته و اگر درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی شد می‎‌توانست نقش پررنگی برابر الوحده امارات نیز داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف رامین رضاییان فردا مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..