تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باهوش خواهید ماند اگر این مواد غذایی را نخورید

باهوش خواهید ماند اگر الکل، رنگ‌های خوراکی، شیرین کننده‌ها، افزودنی‌ها، نوشابه‌های گازدار و ... را نخورید.

باهوش خواهید ماند

یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی عنوان کرد: پیروی از یک رژیم غذایی سالم علاوه بر سلامت جسم می‌تواند موجب حفظ و ارتقای سلامت مغز و روان افراد شود.

باهوش خواهید ماند اگر این مواد غذایی را نخورید

دکتر احمدرضا درستی، مدیر گروه جامعه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تغذیه مناسب علاوه بر سلامت جسم، تاثیر فوق‌العاده بر عملکرد روانی و مغزی انسان دارد، گفت: کمبودهای تغذیه‌ای می‌تواند بیماری‌های روانی و روحی را ایجاد یا تشدید کند و به همین ترتیب ناراحتی‌های روحی نیز با تاثیر بر مقدار دریافت مواد غذایی اثرات جسمی را بر فرد تحمیل می‌کند.

وی افزود: به افراد توصیه می‌شود برای حفظ سلامت مغز از مصرف چربی حیوانی اشباع و اسیدهای چرب ترانس و اضافه وزنی که موجب بروز دیابت، آسیب دائمی به سلول‌های مغز و سکته مغزی می‌شود، خودداری کنند.

این متخصص تغذیه و رژیم غذایی خاطرنشان کرد: مصرف الکل، رنگ‌های خوراکی، شیرین کننده‌ها، افزودنی‌ها، نوشابه‌های گازدار، شربت‌های شیرین، تنقلات شیرین، نان سفید و فست فود می‌تواند موجب کاهش فعالیت مغز شود.

آنا

اخبار مرتبط :

باهوش‌ها را بشناسیم (ویژگی های افراد باهوش )

راهنمای به دنیا آوردن کودک باهوش

ویژگی های خاص و متفاوت افراد باهوش/ نشانه‌های عجیب بهره هوشی

با این هفت گام موثر خود را باهوش تر جلوه دهید

چگونه کودکی باهوش داشته باشیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باهوش خواهید ماند اگر این مواد غذایی را نخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..