تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل و عدم ساخت نسخه مقرون به صرفه پیکسل

جانشین تلفن‌های‌هوشمند پیکسل در حال حاضر تحت توسعه قرار دارند اما تا رونمایی آنها فاصله بسیاری باقی بوده که باید به اواخر سال اشاره داشت. حال به نظر می‌رسد شرکت گوگل برنامه‌ای برای تولید نسخه ارزان قیمت پیکسل ندارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

پیکسل‌های فعلی هر دو از استاندارد IP67 ضد آب برخوردارند و از مشخصات بزرگی به خصوص در بخش دوربین بهره می‌برند. اخیرا شایعه شد که شرکت گوگل روی دو مدل پیکسل جدید مشغول به کار بوده و یکی از آن مقرون به صرفه و ارزان قیمت است.

به تازگی Rick Osterloh مدیر بخش سخت‌افزار گوگل بیان داشت که شرکت مورد بحث روی نسخه مقرون به صرفه پیکسل جدید کار نمی‌کند و برنامه‌ای برای عرضه آن ندارد. بنابراین باید به شایعات قبلی پایان داد و آنها را بی اساس دانست.

گوگل برنامه ‌یزی کرده تا پاییز ۲۰۱۷ نسل جدید پیکسل را معرفی کند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل و عدم ساخت نسخه مقرون به صرفه پیکسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..