تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت مزاحمان اورژانس در مشهد؛ محکوم شدن به شش ماه زندان!

عاقبت مزاحمان اورژانس در مشهد؛ محکوم شدن به شش ماه زندان!

جامعه > حوادث - ایرنا نوشت: چهار نفر از مزاحمان تلفنی اورژانس 115 این شهر هر یک به تحمل شش ماه زندان محکوم شدند.

ضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مزاحمت های تلفنی موجب اختلال در ارائه خدمات اورژانس به بیماران و افراد نیازمند می شود به همین دلیل از پنج نفر به خاطر مزاحمت های تلفنی متعدد، به دادگاه کیفری مشهد شکایت شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: پس از پیگیری از سوی شرکت ایرانسل و دریافت مشخصات افراد، دادگاه کیفری مشهد چهار نفر را بر اساس ماده 19 قانون مجازات اسلامی و 614 قانون تعزیرات به زندان محکوم کرد و یک نفر نیز تبرئه شد.

وی بیان کرد: سالانه حدود 200 هزار ماموریت توسط اورژانس 115 در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می شود که 75 درصد از این تعداد مربوط به شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد است.

برخی از تماس های تلفنی با اورژانس مشهد در قالب مشاوره شامل پرسش های درمانی در مورد دارو و علائم بیماری است و برخی از آن ها تماس های غیر مرتبط است، به طوریکه شماره اورژانس با سایر نهادها مانند آتش نشانی و هواشناسی اشتباه گرفته می شود.
مزاحمت های تلنفی مانند اعلام فوتی، ناسزا گفتن و قطع کردن حدود 10 درصد از تماس های شهروندان با اورژانس 115 مشهد را شامل می شود.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت مزاحمان اورژانس در مشهد؛ محکوم شدن به شش ماه زندان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..